Kpoper news

های گایز خوش اومدینن

Kpoper news

های گایز خوش اومدینن

Kpoper news

امم سلام.کیپاپرم و ارمی،بلینک،اکسوال،میدزی و تریپل اسمم،تو این وب از گروه های کیپاپ فعالیت میکنمم

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
  • ۰۰/۰۴/۱۳
    DNA
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها

CLدر مصاحبه اخیرش به فول البوم جدیدش اشاره کرده.

 

من در حال آماده کردن آخرین آلبوم خود هستم. من تیمی به نام Berry Cherry ایجاد کردم. برنامه اصلی انتشار آلبوم در اواخر نوامبر سال گذشته بود، اما وقتی کار را شروع کردم، چیزهای زیادی وجود داشت که من مجبور شدم مستقیماً با آنها روبرو شوم تا واقعاً مسائل را کشف کنم." 

 

کی ادامه داد: "من ضمن تلاش برای هدایت یک تیم کامل ، چیزهای جدیدی یادگرفتم. آلبوم را تابستان امسال منتشر خواهم کرد."

 

 در مورد آلبوم جدید گفت: "اسم اولین آلبوم استودیویی من’Alpha’ است که به معنی" آغاز "میباشد ، اما معنی ‘زن آلفا’ نیز دارد."

 

  • ۰۰/۰۴/۰۷
  • ryujin Jeon

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">